Teljesítsd be női küldetésed!

Valódi Nő
Lecsúsztál a boldogságról?

boldogsagvilagnapja.png

Tegnap volt a boldogság világnapja. Ma pedig a költészeté. Hát akkor nyomjuk le egyben, női megközelítésben.

Boldogság világnapja

 

Elfelejtettem, csak ma olvastam róla.

Szóval akkor lecsúsztam volna?

A tegnapi napomat vajon boldogság nélkül éltem?

Szemem a kinti hidegségbe réved…

Elmélázok a szavakon:

boldogtalan léten szombaton.

- De hisz sütöttem! Brióscsirkét,

briós nyúllal – jön a húsvét.

Csoki szemek, bourbon vanília,

a tésztával összhangban voltam:

az élesztőgombák buborékot fújtak,

a porcukor a tejszínben selyemmé olvadt.

Nektek is főztem: a hidegben meleget,

babérlevéllel betakarózó burgonyalevest.

S a retro menzás csirkerizottómból

zölden mosolyogtak ki a zöldborsók.

Puhán simult a fakanál a kezembe,

szerecsendió-felhő szállt körülöttem.

Az anyós meg is jegyezte, hogy-hogy ennyit főztem?

Rég volt részem ilyen kukta-élményben.

Összhangban voltam veled is:

szemem forró sugarában fürödtek ráncaid

a kezeden, mikor a párnámon pihent.

A boldogság-vendég végre rám figyelt!

Élveztem a harmóniát idebent:

összhangban a világgal a lelkemben.

/Valódi Nő/

Azt nem állítom, hogy vers, de mindenestre versszerű képződmény lett, így egyben fogadjátok szeretettel, a költészet napjára is!

Te mitől voltál boldog tegnap? És mitől ma? Szerinted mi a boldogság és mitől függ? Mit jelent neked, mint nőnek? Mit jelent, mint férfinak?

Ha szeretnéd, hogy kommented bekerüljön a Valódi Nő kézikönyvbe, csatlakozz a Valódi Nő Facebook csoporthoz:

https://www.facebook.com/groups/427112458156085/?source_id=654622728041634

Teljesítsd be női küldetésed!

Ha tetszett a bejegyzés, légy szíves oszd meg másokkal is! Köszönöm.

Továbbiakért kövesd a Valódi Nő blog Facebook oldalát!

www.facebook.com/valodinoblog

A bejegyzés trackback címe:

https://valodino.blog.hu/api/trackback/id/tr6216472798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása